Veelgestelde vragen

En de antwoorden daarop

ALGEMENE VRAGEN

1Wat zijn de openingstijden van RotterdamseKost?
Zodra de nieuwe datum voor RotterdamseKost bekend is, weten we wat de openingstijden worden!
2Kan ik sigaretten kopen op het terrein?
Bij de merchandise stand zijn beperkt sigaretten te koop met de hantering op = op. We raden aan om vooraf sigaretten aan te schaffen buiten het terrein.
3Mag er gerookt worden op het terrein?
Het festival is in de open lucht, dus er mag gerookt worden. Wel verzoeken we alle bezoekers om respect te hebben voor het prachtige park en hun sigaretten in de vuilnis- of asbakken weg te gooien. In tenten en overdekte podia is het niet toegestaan te roken.
4Zijn er kluisjes beschikbaar op het terrein?
Ja, er zijn kluisjes aanwezig op het terrein.
5Zijn er poncho’s verkrijgbaar?
Nee, er zijn geen poncho's te koop.
6Is er merchandise verkrijgbaar?
Op het terrein is een speciale RotterdamseKost winkel. Hier kun jij de leukste RotterdamseKost merchandise kopen.
7Is er EHBO aanwezig?
Ja, er zijn gediplomeerde EHBO-ers aanwezig. In geval van nood kun je de beveiliging aanspreken of met jouw vraag naar EHBO.
8Wat mag ik niet meenemen op het terrein?
• Eten en drinken
• Huisdieren
• Scherpe/lange voorwerpen (messen, scharen, stokken, paraplu's etc.)
• (Vuur)wapens
• Drugs/alcohol
• Vuurwerk
• (Plastic) flessen
• Glas en blik
• Selfiesticks, camerastatieven, professionele camera's, overig opnamemateriaal.
• Slagroom- en/of Lachgaspatronen.
• Ballonnen, confetti of andere plastic producten die het milieu benadelen.
• Stoelen, krukjes e.d.
9Waar kan ik de gevonden voorwerpen vinden?
Bij de hoofdkassa (naast de ingang) worden alle gevonden voorwerpen bewaard. Of neem contact op met info@rotterdamsekost.nl
10Waar kan ik me aanmelden voor hulp bij het festival?
Leuk dat je wilt meewerken aan RotterdamseKost. Stuur je CV, een korte motivatie en het onderdeel waar je graag bij zou willen helpen naar info@rotterdamsekost.nl en dan nemen we contact met je op.
11Hoe kan ik met mijn product/dienst deelnemen aan RotterdamseKost?
Stuur een email met informatie naar info@rotterdamsekost.nl
12Waar vind ik de Algemene Voorwaarden en huisregels?
Lees deze op www.rotterdamsekost.nl/algemene-voorwaarden

VRAGEN OVER TICKETS

1Welk ticket moet ik kopen?
Kinderen onder de 3 jaar mogen gratis het terrein op. Kinderen van 3 t/m 12 jaar dienen een kidsticket te hebben. Kinderen van 13 t/m 99+ dienen een regulier ticket te hebben. Een Passe-Partout is het gehele weekend geldig.
2Ik heb mijn tickets niet ontvangen
Heb je jouw tickets niet gehad? Of is er iets fout gegaan met je bestelling? Neem dan contact op met info@yourticketprovider.nl
3Wanneer is mijn ticket geldig?
Het ticket is geldig op de dag die vermeld staat op het ticket. Alleen passe partouts bieden het gehele weekend toegang tot het festival.
4Ik heb mijn kaartje per ongeluk voor de verkeerde dag gekocht, wat nu?
Tickets kunnen, mits de beschikbaarheid dit toelaat, omgeruild worden voor een andere dag. Dit is op te lossen door te mailen naar info@yourticketprovider.nl o.v.v. je REF nummer. (Dit nummer staat vermeld op je bankafschrift). Tickets worden niet retour genomen.
5Wat is het verschil tussen een dagticket en een passe partout?
Een dagticket is geldig voor één specifieke dag, de donderdag, vrijdag of zaterdag. Met een passe partout heb je alle drie de dagen toegang tot RotterdamseKost. Dit is dus een weekendticket.
6Ik wil mijn ticket graag retouren, omdat ik niet meer naar RotterdamseKost wil.
Gekochte tickets worden niet teruggenomen.
7Ik wil graag een BTW-bon ontvangen van mijn gekochte kaartje
Je kunt bij je aankoop je bedrijfsnaam invoeren en dan ontvang je een BTW-specificatie per mail. Lukt dit niet? Neem dan contact op met info@yourticketprovider.nl.
8Kan ik met mijn ticket altijd het terrein op?
Je ticket is geldig op de specifieke datum die vermeld staat op het ticket. Alleen passe partouts geven het gehele weekend toegang tot het festival. Binnen de openingstijden van het festival kun je het terrein op met een geldig ticket.
9Munten tickets
Online gekochte munten kunnen worden omgewisseld voor daadwerkelijke consumptiemunten. Als je vooraf munten koopt, kun je deze vanaf 60 minuten voor openingstijd al bij de hoofdkassa aan de voorzijde van het terrein ophalen. Ook gaat de hoofdkassa elke dag eerder open voor reguliere muntenkopers.
10Ik wil graag mijn ticket tweedehands aanbieden. Hoe kan ik dit doen?
Vanaf heden is het mogelijk om gebruik te maken van een secureswap via www.ticketswap.nl. Kun je niet meer bij RotterdamseKost aanwezig zijn? Of wil je een extra ticket kopen, die via reguliere kanalen uitverkocht is? RotterdamseKost adviseert alleen tweedehands verkopen en aankopen via Ticketswap. Het wordt afgeraden om via andere kanalen tickets de verkopen/kopen.

PERS EN PUBLICATIE

1Mag ik zomaar fotograferen op het terrein van RotterdamseKost?
Om met professioneel materiaal te fotograferen heb je een pers accreditatie nodig. Zonder deze accreditatie is het niet toegestaan film- en fotocamera’s mee te nemen op het terrein. Voor een aanvraag kun je contact opnemen via info@rotterdamsekost.nl.
2Ik wil graag publiceren over RotterdamseKost en kom graag in contact met de organisatie
Neem contact op met de organisatie via info@rotterdamsekost.nl.
3Ik ben op zoek naar beeldmateriaal van RotterdamseKost
Via www.rotterdamsekost.nl/media kun je hoge resolutie beelden downloaden van het festival. Deze zijn te gebruiken mét vermelding van de fotograaf. Zit hier niet tussen wat je zoekt? Neem dan contact op met de organisatie via info@rotterdamsekost.nl.
4Ik wil graag een persbericht ontvangen van RotterdamseKost
Neem contact op met info@rotterdamsekost.nl.

MIS NIKS!
MELD JE AAN VOOR DE NIEUWSBRIEF